Σάββατο 2 Μαΐου 2009

ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ/ΧΡΩΜΑΤΑ-Α.ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ

Η αρχη των συμβολων βρισκεται συνηθως στα Χρωματα,στα οποια ολοι οι παλιοι λαοι και φυσικα περισσοτερο οι αρχαιοι βλεπουν ενα ειδος πεμπτουσιας των παρορμησεων και των υποσυνειδητων τους.Ο Αρχαιος Ελληνισμος ειχε ως συμβολα του ενα συνδιασμο χρωματων και εναν υποσυνδιασμο.Ο συνδιασμος ηταν μαυρο-λευκο-κοκκινο.Ηταν ο βασικος,αυτος που κυριαρχησε ουσιαστικα,χρησιμοποιουμενος σε ενδυματα,στολες,λοφια και λατρευτικα χρεωδη{οι Αρχαιοι Ελληνες,ως τον Αλεξανδρο δεν ειχαν σημαιες ουτε λαβαρα}.Ο τριχρωμος συνδιασμος εχει τεραστια και ποικιλη συμβολικη και ιστορικη σημασια.Ηταν το συμβολο του Ερημητισμου{των μυστηριων και των τεχνων του Ερμου}.Ηταν ακομη το συμβολο του Δωδεκαθεου (μεσω του Διος του Ερμου της Αθηνας του Απολλωνος,αλλα κυριως της Αρχεγονης Μητερας της Γαιας που τους γεννησε με τον Ουρανο).Το μαυρο συμβολιζει το <<Κακο>>το μερος εκεινο του ανθρωπου και της υλης που πρεπει να λυωση και να εξαγνισθει απο το <<πυρ του Ηλιου>>μετατρεπομενο σε λευκο και να αναγεννηθη απο τον Ηλιο,του οποιου το χρωμα συμβολιζεται με το κοκκινο.Αυτος ειναι ο <<Ερμητικος>>συμβολισμος,αλλα δεν ειναι ο μονος.Πεζοτερα,απο πολλους γινεται δεκτη η παραλλαγη,οτι το μαυρο συμβολιζει το κακο και την παρακμη,το λευκο τον εξαγνισμο δια της καθαρσεως και το κοκκινο τη βιαια δρασι για την επιτευξη του εξαγνισμου.Γι'αλλους ακομη,το μαυρο συμβολιζει το κακο <<φυλετικης παρακμης>>,το λευκο την αγνοτητα και το μεγαλειο της Μεγαλης Φυλης και το κοκκινο τον Ηλιο που την οδηγει προς το Μεγαλο Πεπρωμενο.Ας σημειωθει εδω,οτι στον <<Ερημητισμο>>της Αρχαιοτητας{Αιγυπτος,Χαλδαια,Ελλαδα} η μετουσιωσις της υλης και η αναζητησις του γνωστου <<φιλοσοφικου λιθου>>,θα απεδιδε την Αθανασια,που συμβολιζεται επισης απο το περιφημο <<υδωρ της Στυγος>>το οποιο συνελεγε η Ιρις,ακολουθωντας τον Απολλωνα-Ηλιο στο αιωνιο ταξιδι του με το <<αρμα του Ηλιου>>μια φορα το χρονο προς την <<Υπερβορρεα>>(εξηγωντας ετσι την χειμερινη αποκλισι του Ηλιου προς βορραν)και με το οποιο αναγενουσε την Γη καθε ανοιξι.Απ'αυτον τον συμβολισμο ξεκινουν η εννοια του <<νεκταρ>>των θεων και ο γνωστος και επιζων στη λαογραφια του Ελληνισμου μυθος για το <<Αθανατο Νερο>>!Η μεταμορφωσις αλλωστε του Απολλωνος σε Κυκνο οταν επροκειτο να γονιμοποιησει,μαζι με το μυθο της ετησιας διαδρομης του προς την <<Υπερβορεα>>,ειναι πολυ χαρακτηριστικα της Ινδοευρωπαικης κοινης καταγωγης των μυθων και των συμβολισμων αυτων.Οπως αλλωστε και ο μυθος του <<Χρυσου Κυπελλου>> με το οποιο η Ιρις συνελεγε το <<υδωρ της Στυγος>> το οποιο με την αθανασια την αναγεννηση και τη γνωση που παρειχε,παραλληλιζεται ακριβως με τον ινδοευρωπαικο μυθο του κυπελλου του Γκρααλ>>και της αιωνιας αναζητησεως του απο τους <<εξαγνισμενους αριστους>>!Ο Ζευς και ο Οντιν{η Θωρ}επιναν το <<υδωρ της γνωσεως>>η το <<νεκταρ>> απο το χρυσο αυτο κυπελλο ενω αργοτερα ο χριστιανισμος το ιδιοποιηθηκε,δινοντας του την εννοια του κυπελλου που συνελεξε το αιμα του Ιησου,πηγη καθε αθανασιας,που συμβολιζεται απο το <<Αγιον Ποτηριον>>της Αγιας Τραπεζης...Στον Αρχαιο Ελληνισμο,τα ενδυματα των <<αριστων>>,οπως και των ιερεων ησαν παντα λευκα,τα <<εξαρτηματα>> που θα χρησιμευαν για τον <<εξαγνισμο δια της θυσιας>>(ζωνες,ταινιες,στολιδια)ησαν μαυρα,τα ζωα που επιλεγονταν προσεκτικα ησαν λευκα η μαυρα(ποτε αναμεικτα τα δυο αυτα χρωματα)ενω οι ταινιες που στολιζαν τα ζωα αυτα ησαν λευκες η κοκκινες η και τα δυο.Χαρακτηριστικα της επιβιωσεως των συμβολων αυτων,μετα την <<Κοιμηση του Ελληνισμου>>ειναι οτι οι μανδυες των Ρωμαιων και των Βυζαντινων Αυτοκρατορων ησαν κοκκινοι{πορφυροι},συμβολιζοντας την δραση και τον αγωνα και οτι τα λαβαρα των Ελληνοβυζαντινων Αυτοκρατορων ησαν κοκκινα,με μαυρους αετους και λευκα γραμματα,ενω το λαβαρο του Αλεξανδρου ηταν κοκκινο με λευκο αετο σε μαυρο περιθωριο.Αργοτερα,οταν το 1469 ο Γεωργιος Κλαδας εκαμε την πρωτη επανασταση κατα των Τουρκων,στη Μακεδονια και στην Θρακη,το λαβαρο που υψωσε ηταν μαυρο,λευκο και κοκκινο!Και οταν αιωνες μετα,ο σκλαβωμενος Ελληνισμος χρησιμοποιησε σημαιες και λαβαρα οπως ο Λαμπρος Κατσωνης,η Υδρα,οι Σπετσες και τα Ψαρα,τα χρωματα τους ηταν μαυρο,μπλε,λευκο,κοκκινο...Ειναι πολυ αμφιβολο οι αγωνισται αυτοι να γνωριζαν τους αρχαιους συμβολισμους.Αλλα ειναι φανερο,οτι καθε φορα η προγονικη ενστικτωδης και συλλογικη μνημη ανεβηκε στην επιφανεια!Ακομη και ο Υψηλαντης επελεξε ως σημαια του Ιερου Λοχου στο Δραγατσανι,τα πραγματικα χρωματα του Ελληνισμου,μαυρο,λευκο κοκκινο...Δεν πρεππει να λησμονηθει οτι το λαβαρο του Ελληνος Γεωργιου Καστριωτη,γνωστου ως <<Σκεντερμπεη>>(δηλαδη <<αρχοντα του Αλεξανδρου>>) και <<εθνικου>> ηρωος των Αλβανων(διοτι γεννηθηκε και εδρασε στην Ιλλυρια)ηταν ακριβως πανομοιοτυπο με τα λαβαρα των Ελληνοβυζαντινων Αυτοκρατορων και επεβιωσε στη συγχρονη αλβανικη σημαια...Αντιθετα,το γαλαζιο και το λευκο που θεωρουνται σημερα ως <<χρωματα του Ελληνισμου>>(δηλαδη του Ελλαδισμου τελικα)δεν ησαν στην αρχαιοτητα παρα ενας υποσυνδιασμος χρωματων που χρησιμοποιηθηκε κυριως στις ταινιες που οι Ελληνες συνηθιζαν να φορουν στα μαλλια τους.Η επιλογη του υποσυνδιασμου ως <<εθνικων χρωματων>>της Ελλαδας,οφειλεται στην αλησμονητη για τα δεινα που επεφερε<<εθνοσυνελευση της Τροιζηνος>>η οποια εβριθε απο τεκτονες <<φραγκοφορεμενους>>με υποδειξη-οπως λεγεται τουλαχιστον-των Βαβαρων <<φιλλεληνων>>.Ο λογος πρεπει να ηταν η Σιωνιστικη αποφασις (μεσω τεκτονισμου παντα)αποκοπης του Ελληνισμου απο τις πηγες του και στη φυλετικη του αλυσσιδα,ωστε να μετατραπει σε <<Ελλαδισμο>>(οπως και εγινε).Ειναι <<περιεργο>> και χαρακτηριστικο,οτι και τα χρωματα της Βαυαριας(της οποιας ο πριγκιπας Οθων εγινε βασιλειας της Ελλαδος)ειναι ακριβως τα ιδια,οπως και η σημαια της Βαβαριας,γαλανη με λευκο σταυρο!Χωρις να λησμονησουμε την παραδοξη και χαρακτηριστικη <<συμπτωση>>οτι,τελικα τα χρωματα της Ελλαδος(οχι του Ελληνισμου)ειναι τα ιδια με τα χρωματα...του Ισραηλ,απλως αντιθετα τοποθετημενα και οτι,οπως τα χρωματα του Ελληνισμου ειναι μαυρο λευκο κοκκινο τα χρωματα του Σιωνισμου ειναι κοκκινο και κιτρινο(πενταλφα κιτρινη σε κοκκινο φοντο)!Η αποψης που υποστηριζεται συχνα οτι το γαλαζιο και το λευκο <<πηγαινουν>>με τον ελληνικο ουρανο και με τα κυματα των ακτων ειναι ισως ποιοτικη,αλλα δεν αντεχει σοβαρη εξετασι...Λογικο συμπερασμα λοιπον ειναι ,οτι τα γαλανολευκα ειναι δανεισμενα συμβολα του Ελλαδισμου,δηλαδη του μικρου και μη βιωσιμου κρατους του 1830 και του σημερινου(μολις μεγαλυτερου και δυσκολοτερα βιωσιμου)κρατους που αποποιηθηκαν ουσιαστικα την πλατεια εννοια του Ελληνισμου των Πατερων Γιγαντων και συρρικνωθηκαν στον Ελλαδισμο των Επιγονων Νανων...(βλ.<<Ελληνισμος Σιωνισμος>>του ιδιου,εκδ.<<Ελευθερη σκεψις>>,1981 Αθηνα)Πρεπει τελος να σημειωθει ακομη,οτι το μαυρο-λευκο-κοκκινο ησαν τα χρωματα ολων σχεδον των Ινδοευρωπαικων Φυλων και ξαναβρισκονται παντου και παντα στην Ευρωπη,υπο διαφορους συνδιασμους και με πολλες προσθηκες αργοτερα,Ακομη,οτι τα χρωματα αυτα ησαν τα χρωματα-συμβολα της γνωστης αιρεσεως του Μανη,η οποια υπηρξε μια απολυτη μορφη αντιδρασεως εναντιον ορισμενων πτυχων του χριστιανικου δογματος που ειχαν υπερβολικη εβραικη επιρροη.Για την αιρεσι του Μανη-και οχι μονο γι'αυτην-τα χρωματα αυτα συμβολιζαν την παλη του Απολυτου Καλου με το Απολυτο Κακο...

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ,Η ΡΙΖΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗΣ,ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1983

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου